2011-11-17

Har haft en slapparmorgon fast jag egentligen inte har tid, men förhoppningsvis kommer jag i kapp. Har hunnit besöka solarieöarna iaf och nu ska jag snart knata iväg till affären för att sedan spendera min kväll på Duvan, denna kväll och morgondagen sen tar jag helg till på söndag.
Ser fram emot helgen som bestå av glöggkväll,tacomys,vinterljus och kalas, känns som den är fullspäckad fast den egentligen inte är de, men de närmsta helgerna har det varit vin och återigen vin så de ska bli skönt med en lugn helg för omväxlings skull.
Måste hinna handla till paketrace vilket inte känns så lätt, men får väl ta fram min fantasirika sida och komma på nått :)
Nej nu kan jag inte sitta här längre, måste ge mig ut på stan, ha en superdag! Puss&Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0