2011-11-16

Jag vill så mycke men just nu vill jag bara en sak!!!!!!!
Lillebror ringde förut för och kolla lite me Julafton och jag tror han har överträffat sig själv i år med en superidé, att spendera en helg med familjen utan avbrott skulle vara guld värdt!
Jag har så mycke känslor i kroppen att jag inte riktigt varken kan förklara eller hantera de och jag tror jag behöver hjälp med de. :)
Och inte nog med de, nu sitter jag och tittar lite och ser att jag är alldeles för blek, men jag orkar inte springa ner till solarieöarna idag inte. Egentligen vill jag bara krypa ner i sängen nu men det är väl för tidigt antar jag, men å andra sidan kanske jag kan krypa ner och kolla på tv och vänta en stund med att somna ;)
Puss&Godnatt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0