2011-11-16

Jag är på ett sprudlande humör men kan inte komma på varför :)
Har haft en bra dag på jobbet med mycke skratt och jag och Maja gick tom till Hemköp iförandesNu ä foppatofflor imorsse för att köpa oss lite frukost. När jag väl satte mgi ned lite innan jag skulle sluta, ganska så sunkig och sådär som man kan känns sig efter en  dag på jobbet, kom det två grabbar och skulle sätta dit en ny frys. Och  absolut kul med sällskap MEN flörtig? Nej inte halv tre när du har jobbat sedan sju och ser ut som en rishög, men när de väl började flörta lite så insåg jag att " ja, de måste vara nått i bondeväg" så då fick arbetskamraterna ta över ;) de gjorde nog inte de något med tanke på att de kom och skulle jobba kväll och va allmännt fräscha!
Har förstått att vinterljuset redan har börjat och jag vill gå den rundaninnan den 20:e för då försvinner visst en del men en upptagen kvinna har ju inte tid alltid, haha nej så upptagen är jag faktiskt inte. Men jag känner att jag har en del att fixa till på fredag och har inte ens börjat.........
Jag kan förresten inte lägga ut bilder på mina inlägg från mobilen, men ska se om jag kan uppdatera den idag om det kan vara de som måste göras, tekniska Sophie gissar ;)
Dags att pyssla lite här hemma så det ser någorlunda acceptabelt ut, Puss&Kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0