2011-11-14

Risig och sunkig men ändå har jag tagit mig ut för att möta upp mina vänner och har haft en underbar dag även om jag inte känner mig hundra.
Gick även förbi Scandic där ett foto på mig och Elli prydde byggnaden, en kul grej men fotot varade dock inte så länge ;)
Om nästan en månad är det Julafton jag kan inte fatta att det går så fort, det var sommar nyss, men julen har ju sina mysfaktorer den också så jag hänger absolut inte läpp. En pulkarace kväll hoppas jag att vi får till i år så tyvörr måste snön komma , men den behöver inte stanna så länge, det räcker över julen där bara. Sophie och snön, intressant ? ;) Jaja men nu vet ni de, har fått fatt på en jättebra låt, den kanske inte är så ny men jag hittade den för några veckor sen bara så för mig är den ny ;) The World´s Greatest med R.Kelly, den förgyller mina dagar ibland.
Har en evig längtan till True Blood, har missat massa avsnitt och jag vet att de finns på nätet men dock ingen text till, får vänta ett tag till antar jag :/
Lite popcorn får nog pryda min fina skål innan jag kryper ner under täcket ;) Puss&Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0