2011-11-13

Tiden är inte längre vad den varit!
Har haft en hemsk men underbar helg och någonstans behövde jag det som hände MYCKET!
Hade en underbar vinkväll med fina vänner vars kvällen inte slutade riktigt där jag hade tänkt men på något vis var det precis vad jag behövde ! Vänskapen hos mina vänner är guld värd och jag skulle inte klara mig utan de även om det ibland kan ta ett snesteg!
Lite öm, ett och annat blåmärke och trötta ögon fick jag efter morgondagen men sånt får man väl ta ;)
Denna dag har bestått utav firande av fars dag, hann tom ut till morfar en sväng med lite familj.

Ett stort grattis till min älskade pappa som valde att lämna oss för snart två år sedan, du är och kommer alltid att vara världens bästa pappa. Denna dag tillägnar jag dig, du är saknad och tårarna är inte lätta att hålla inne <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0