2011-11-12

Suck för denna natt, igår kväll kände jag att näsan blev lite täppt men under natten har den blivit täppt rakt igenom, körde med lite saltvatten igårkväll då jag ingen nässpray hade men de hjälpte absolut inte.
Så nu har jag varit på stan och införskaffat mig en nässpray ;)
har även handlat lite presenter till lilla Sanna som fyllde 10 igår, lilla skruttunge som har blivit en stor tjej. Har en present som kommer att betyda massor, som är från "pappa", vid såna här tillfällen saknar jag dig så otroligt mycke. Det gör så ont att veta att du aldrig mer kommer tillbaka, att jag aldrig mer kommer få fira något med dig. Imorgon är det dessutom fars-dag och det gör riktigt ont att se alla dessa fars-dag presenter på stan och alla som undrar om jag vill me till stan och köpa fars-dag present, vem ska jag köpa till ?
Jag avslutar där tror jag,

Har en bild på min nya hårfärg MEN jag är absolut inte nöjd, ser ut som en fjortis som försökt färga håret mörkbrunt och det är ju egentligen de som har hänt men man vill ju inte se ut som en !?;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0