2011-11-11

Det ska tydligen vara ett speciellt datum idag och visst det är endast 11 men so what? ;)
Kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt igår men den blev superkul, mamma ringde när jag precis hade klivit ur duschen och ville att jag skulle komma in och ta en cider med henne och Anna. Så det var bara att dra på sig nått och knata in till Hamlet av alla ställen. Hamlet för mig är ett sluskställe dit alla alkohlister går samt äldre, men va gör de när jag bara ska umgås med mammsen och Anna.
Det fick bli ett glas vin och en cider och det var hur trevligt som helst, blev tom erbjuden ett jobb i Skottland så det tåls ju att fundera på ;)
Även idolen Nikolas kikade in för en öl och hälsade på oss och jag tror att det är en trevlig kille, dock inte så bra på svenska men va gör de om man kan engelska ! :)
Innan vi knata hem så tog vi svängen förbi Hakepi, sedan kröp vi ner i soffan och somna. Idag har vi varit på stan en sväng och mamma va hos frissan vilket fick mig att bli lite sugen på en förändring så nu sitter jag med färg i håret och siktar mot att bli en skönhet ;) Haha, ne skoja men förhoppningsvis blir det bättre än vad det är nu!!
Sitter nu och ser att jag har färg på fingrarna och armarna, Bra Sophie, jag verkar inte vara kung på detta iaf,
nu ska jag snart tvätta ur färgen Puss&Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0