2011-11-10

Kriminella Sophie är på G igen.....snatta en kexchoklad i stöveln!!!!
Blev iaf anklagad för de av den i kassan ;) Jag la fram en kexchoklad och en cola på disken och helt plötsligt säger kärringen i kassan :
-Har du en kexchoklad i stöveln?
-Ursäkta va sa du?
-La du en kexchoklad i stöveln?
-Hmm, ne ???
-Det såg du som du la den där....
-Du får gärna kika om du vill, "jag tar och betalar en cola och en kexchoklad men så snattar jag en de blir billigare så" ;)
-Då ber jag om ursäkt , ta de inte personligt.
-Nej de gör jag verkligen inte, haha!
-Det var en här igår som snatta en snusdosa och jag fick springa efter honom ut men han kom undan....
-So? vad har det med mig att göra?
Såklart kunde varken jag eller Maja hålla oss för skratt när vi kom ut ur butiken, skulle jag som är så snäll ta en kexchoklad? Skulle jag sno skulle de va nått värdefullt inte en fjuttig kexchoklad. Haha ne jag skulle aldrig sno men va fan, kom igen, numera tycker jag inte om medelålders kvinnor i butiker!!!!
Träffade min farbror på bussen med sin sambo som snart ska ha en liten bebis, det var länge sen vi sågs så de va superkul att få hälsa på er. Lycka till med allt Reidar och Kicki.
Nu sitter jag med min chipsskål and guess what?? Jag glömde min godispåse igen!!!!
Mamma kommer om en stund och äter lite mat med mig sen gör hon stan osäker innan hon kommer tillbaka och lånar min soffa över natten :)
Nu måste jag förbereda maten , Puss&Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0