2011-11-09

Sometimes I miss it
Mitt FB krånglar fortfarande, är det nån mer som har det som jag? Eller är de bara min dator ?
Idag vaknade jag 05.50 och skulle börja jobba klockan 06.00, klantigt, men det var bara att dra på sig lite kläder och springa till jobbet MEN jag va där tio över så de kan hända att de är pluspoäng.
Har inte alls varit effektiv idag utan somna på soffan när jag kom hem, men imorgon är de sista dagen innan jag är tre-ledig.
Imorgon ska jag även på kurs med Maja, hoppas de blir spännande. Är en aning rastlös, tankarna är många och besluten är svåra. Lite egenvård så kanske de försvinner.......
Vintern är mysig men längtar till sommaren när faktiskt jag fick spring i benen och kunde se skaplig ut ;) fortsättning på soffhäng, Puss&Kram





Kommentarer
Postat av: 10km

Sådär heta bilder borde inte få läggas upp på en blogg. Det finns läsare med svaga hjärtan här ute i cyberrymden...

2011-11-09 @ 19:27:51
Postat av: Lisa Krom

vad har du för tatuering? vart har du gjort den? vart jobbar du? bra blogg, kram

2011-11-09 @ 19:39:22
Postat av: Sophie

Hej Lisa, tack så hemskt mycke. Det ska föreställa en ros och jag har gjort den hos min pappa för några år sedan. Just nu jobbar jag på ett ålderdomshem men ska väl dra mig vidare mot nått annat så småningom.

Hmm denne 10km om jag då bara kunde ana vem de va ;) det är farligt att vistas i cybervärlden det blir ett och annat svagt hjärta.

2011-11-09 @ 21:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0