2011-11-09

Jo jag är ganska rastlös!! What to do ? Linköping ? Ne, Linköping är ganska tråkigt eller så är det bara min vardag som är väldigt tråkig ;)
Jag tror dessutom att jag kan höra grabbarna från Fight club här nedanför, fredsstjärna som jag är öppnade jag dörren för att se vem som bråkade men så förmodligen var det bara ett gäng grabbar som fjantade runt i en ring. De snygga killarna finns inte i ringen de finns på tv, om du frågar mig ;)
Nu babblar jag iväg och det har med min rastlöshet att göra, detta inlägg kommer nog bli massa babbel om onödiga och tråkiga tankar ;)
Om jag bara kunde få ett andligt svar om min framtid så skulle lilla Sophie bli glad :) dock behöver de inte va andligt de får gärna komma ett svar från de normala också. Jag har dessutom inte ens tagit mig till affären för den där stora godispåsen jag suktade efter häromdagen, har hittills bara köpt en liten påse zoo apor med Maja och ätit till frukost.
Ne usch va jag pratar onödigt, jag kryper ner under täcket till en film istället ;)  Puss&Godnatt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0