2011-11-07

OM jag är trött! Tror kanske att lite av min baksmälla kom idag istället, åtminstonde tröttheten eller kan det vara så att man börjar bli gammal och inte orkar med lika mycke längre ? ;)
Det har varit en lugn jobbkväll så jag har absolut ingenting att klaga på, sen jobbar jag visst bara dagsturer resten av veckan. Imorgon ska jag fika med min fina Elli :)
Är de för tidigt att krypa ner i sängen såhär dags ? För de tänker iaf jag göra ....
Some things can be so freaky exating sometimes!

Har kollat på lite bilder idag och så kom det en bild på dig och det högg till i hela hjärtat och jag kan inte ens förklara hur det kändes, jag saknar dig pappa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0