2011-11-06

Jag ska ALDRIG mer dricka alkohol! Nej nu skoja jag ;) Såklart att jag ska dricka alkohol igen MEN jag ska aldrig mer jobba dagen efter och framför allt inte om jag inte har sovit på natten!
Hade en superkul kväll igår, tack Maja! Kvällen blev väldigt spontan och jag är supernöjd. 
Önskar att jag kunde ha orken idag men den finns visst inte där och lyser med sin frånvaro, jag tror att jag får krypa ner och försöka bli utvilad till imorgon iaf ;)
Pratade med min otroligt saknade Sandy idag vilket ledde till som så många gånger förr " världen är liten ibland", ett myssamtal såhär på kvällskvisten.
Jag har längtat efter en riktigt stor godispåse hela dagen vilket gör mig galen och jag har varit sådär superlat och inte orkat gå till affären, skärpning Sophie!!!!
Med detta inlägg tackar jag för denna helg och önskar alla en underbar söndagkväll ( kände att jag lät en aning gammal när jag skrev detta men å andra sidan passa de in så bra så för den här gången får jag va lite lillgammal ;)
Puss&Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0