2011-11-04

Idag när alla tittade på klockan och kände att om en timma tar jag helg så var de lagom dags för mig att börja jobba vilket denna helg inte kändes så lockande om jag någonsin har tyckt att det är lockande vet jag inte ;)
Dagens väder var inte okej, svinkallt! Men för att kompensera detta har jag beställt hem två par nya skor.
Egentligen ska jag inte gnälla om denna jobbhelg för jag jobbar bara halva, morgondagen kommer bestå utav vin,en kamera, snacks och snygg Maja ! En Majso kväll ;)
Jag avslutar kvällen såhär, ska gå och ta mig en glass och krypa ner i soffan till en film, och likadant idag så känner jag mig inte fotogenisk så jag bjuder på en gammal bild :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp bild på skornaa!

2011-11-05 @ 01:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0