2011-11-05

Nu sitter jag äntligen här med ett glas vin och väntar på min Maja.
Sitter och funderar över kvällen men vet att de alltid blir som roligast när det är spontant, vet att alla hade förväntat sig något annat av mig och Maja ikväll men sorry det får bli en annan gång ;)
Ljusen är tända, lägenheten är någorlunda städad, snackset på bordet, jag tror på denna kväll :)
Imorgon ska jag in på ett kvällspass på Duvan så förhoppningsvis är jag utvilad och pigg, nu fick jag precis ett sms utav Maja, snart är hon här och då är denna rosa bubbla absolut välkommen när som helst!
Jag tvingar absolut ingen att läsa min blogg så för dig som kommenterar med omogna och hopplösa kommentarer :Get a life, jag har inte bett dig läsa min blogg! Har en liten aning om vem de är och känner att denna lilla tjej bör växa upp! Jag tar inte åt mig och är i vilket fall som helst lika glad nu som innan din kommentar.  Istället för att tycka att det är töntigt att handla på H&M, vem handlar INTE på H&M ? Haha!
Har såklart suttit vid min webcam och kunde inte välja bild men eftersom de är lördag kör jag en trippel :)
Ha en underbar kväll, Puss&Kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0