2011-11-03

Vad jag har gjort på min lediga dag? Ingenting!
Det beror förstårs på vad man menar med ingenting, sovit till 10.30, solat, handlat annars har jag bara legat i soffan!
Kan ibland känna att livet spårar ur och jag inte längre har någon kontroll men jag vet också att dessa dagar sällan kommer och jag vet också att jag måste se förbi de och klättra upp igen.
Ibland saknar jag ett annat liv, ett liv där du har viktiga måsten, där du har något viktigt att leva för, där du vet att vart du än vänder dig då är det alltid någon som tittar upp på dig.
Kan inte låta bli att tankarna yr om en förändring, ny hårfärg? nya kläder? nya skor? nytt smink ? Vad vet jag inte men jag är ute efter en förändring som gör mig glad!
Eftersom jag känner mig som en soptipp idag väljer jag en bild från helgen :)





Kommentarer
Postat av: 10km

Fröken kommer aldrig någonsin vara att anse som en soptipp oavsett hur hon känner sig.

2011-11-03 @ 17:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0