2011-11-01

1 November och det är snart snötider ? Jag är ju en sommarmänniska men absolut tycker jag att vintern är den mysigaste årstiden på året.
Inget är som väntans tider......börjar klockan 15 och har nu gått och strosat runt i lägenheten i mina tofflor hela morgonen tills jag nu äntligen har tagit mig till spegeln för att fixa mig så jag kan se respektabel ut när jag går utanför dörren.
En vanlig händelse som visst jag råkar ut för i mitt liv gång på gång men olika situationer. Våra fönster går som i en hästsko och är därför ganska nära inpå varandra. Efter att jag hade städat och bäddat sängen drog jag såklart upp parsiennerna och tog åt mig av höstvädret. Alla fönster var släckta och jag tänkte inte mer på de, så när jag har varit på toaletten och gjort iordning mig går jag in i sovrummet slänger av mig morgonrocken för att sedan plocka upp mina kläder. När jag ska väl ska ta på mig tröjan blickar jag ut från fönstret och får se vad?? JO fönstret närmast mitt emot 50 m bort sitter de några äldre män vid en dator och kikar ut på mig. En väldigt rosenröd Sophie släger sig på sängen och kryper till hallen för att inte behöva visa sig. PINSAMT!
En vanlig dag i mitt liv, ibland kan jag vara en ganska klumpig person!
Nu ska jag se om jag vågar mig in i sovrummet för att hämta min laddare så jag kan springa till jobbet Puss &Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0