2011-12-20

Jag är verkligen skitdålig på det här med bloggen tider då jag inte mår så bra, nu har det varit en tuff tid och tyvärr är den inte slut ännu. Detta inlägg vill jag tillägna de personer som ALLTID finns där för mig oavsett vad som händer, som verkligen tycker om mig för den jag är och inte den de tycker jag borde vara!
Vänskap är något av de finaste i livet, men jag tror aldrig riktigt du kan känna en person utan och innan för hur mångah ra inte varit med om att en person som du kännt i flera år helt plötsligt kan gå bakom din rygg?
Mitt i allt svek så är jag så himla glad att få veta vilka som verkligen bryr sig om mig och det är väl som man alltid säger "ur allt ont kommer alltid något gott" :)
Jag ska inte sitta här och skriva om alla svek och tråkigheter för de är inte personerna i fråga värda!
Vill be om ursäkt till min älskade pappa för att det blev såhär, du skulle aldrig ha behövt bli inblandad.......

Tack till alla som finns där , ni är underbara !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0