2010-10-14

Jag måste nog säga att jag känner mig väldigt stolt över mig själv idag när jag har sett till att rensa och städa i alla skåp. Nu har jag mina kläder dessutom i sovrummet istället för hallen, kändes lite lustigt att behöva gå ut i hallen för att hämta mina kläder.
Har precis ätit soppa och pannkakor, stackars Packe bara eftersom det var samma sak på jobbet. När jag va och handla förut såg jag att herren framför mig köpte julmust, finns de redan ?
Längtar så mycke till alla kalla kvällar när du tänder ljus,sitter med en filt i soffan och dricker julmust och äter clementiner och pepparkakor.
Packe sitter och kollar på UFC vilket jag hatar, de är bara några osäkra killar som tar åt sig så fort man säger nått. det värsta jag vet är barfota,svettiga, blodiga män som ligger på varandra och sväljer varandras svett :/
Nog om dessa män ;) Jag kanske ska smyga in i sovrummet och kolla på tv en stund, eller ska jag ta fram korsordet :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0