2010-11-30

Denna dag har varit fullspäckad, Först upp och göra sig iordning till Luciaövandet på jobbet. När jag kollade mig i spegeln idag så kände jag mig helt förskräckt, blek,ovårdad,utväxt och inte alls så som jag vill se ut! Men fort till jobbet och övade och tog även på mig att sjunga solo så nu är inte grannarns glada på mig när jag har övat sen jag kom hem ;)
Trodde jag bara skulle öva och sen hem, men det blev att luncha me mamma och Mia, och sen tänkte jag att jag skulle fort hem och sola så jag vågar visa mig ute. Men förbi Cubus och hitta en supermysig dress och eftersom att man fick ta tre och betala för två så slank de ner ett linne också.
Sola och tvekade om jag skulle färga håret, i flera dagar har jag funderat mörkbrunt eller slingor ? Men jag fick krypa till korset och fråga Packe vad han tyckte och han körde på mörkbrunt så nu sitter jag här med mörkt hår igen :)
Det känns bra faktiskt, nu till vintern kan de va fint med lite mörkt och fräscht!
Dagens personliga sanning är min mening om kärlek.

Vad är kärlek: Kärlek för mig är något du inte bara kan komma och säga att du vet något om ifall du aldrig har kännt den. Kärlek är en utav de finaste sakerna men även en utav de värsta sakerna, samtidigt som kärlek kan vara så underbart och du tror aldrig mer du kommer nå botten så kommer den stunden när kärlek kan göra så ont att du inte vet vart du ska ta vägen. Jag känner kärlek till min familj,mina vänner,mina arbetskamrater,min sambo men till alla dessa personer känner jag kärlek på olika sätt. Jag Älskar Dig betyder samma sak till vem man än säger de till fast du kan mena på olika sätt.
Jag har varit med om kärlek där jag tror att jag verkligen vet vad kärlek är men när de väl brister och de gör så ont så har jag insett att jag inte har funnit den riktiga kärleken. Jag tror på att man kan känna kärlek men de tar aldrig stopp, du kan aldrig säga att du inte kan bli mer kär eller att du inte kan känna mer kärlek för med tiden så kommer du till olika stadier och du kan bli förvånad hur mycke kärlek du kan känna med tiden som du inte visste att du hade inom dig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0