2010-11-29

Nu är jag hemma efter en supertrevlig kväll på Duvan, kallt ute och jag sitter som en frusen isbit i soffan. Har bara tänkt borsta tänderna och krypa ner under täcket och kika på true blod  när jag är färdig här!
Först och främst vill jag tacka alla för era fina ord om mitt tidigare inlägg, jag skriver allt som kommer i mina tankar och allt från hjärtat och när så många blir berörda så blir jag själv rörd och tacksam. Tack för era fina ord!
Eftersom att denna dagens personliga sanning är så otroligt löjlig så tänker jag bara säga att jag har haft en underbar damkväll med trevligt sällskap god mat och en god chokladtårta till efterrätt. Så alla ni som läser min lilla blogg får nöja er med de, jag tänker inte sitta och förklara allt jag har ätit idag för vem f*n bryr sig ;)
Nu ska jag hoppa i säng och invänta en ny dag ! Sov sött ...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0