2010-11-29

Godmorgon, idag mår jag bättre! Huvudvärken har släppt en aning och halsen är bättre, ryggen är dock lite öm fortfarande men idag ska jag till jobbet ändå eftersom det är "damkväll". Bestämde ju att jag skullle baka igår men jag hade ingen lust och orkade inte så jag tänkte göra de på jobbet istället.
Gårdagen blev bara en hel lång dag i sängen och jag sov och vakna, sov och vakna, min dag var inte alls så spännande, till slut tog jag mig upp och satte mig i soffan för att se Ensam mamma och en skräckis.
Denna vecka är de lite jobb och sen vet jag inte riktigt vad som mer händer, jag längtar till Ullared den 6:e .
Dagens sanning är vad jag åt idag en väldigt töntig fråga så idag blir de inte så intressant. Men jag ska ändå göra den fast eftersom att jag inte har ätit något ännu förutom några godisbitar får jag nog vänta tills ikväll med de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0