2010-11-28

Hemma igen :/ Mitt huvud och min rygg slutar inte och aldrig kan de bryta ut ordentligt heller! Känner att jag behöver ta min hälsa framför jobb idag eftersom att jag aldrig har haft såhär förut, ringde till mammsen igår och var rädd jag hade tom tankar om en stroke hehe vilket mamma snällt kunde förklarar att det var de verkligen inte.
Jag gick in i en byrå på jobbet igår, mediciner var svåra att komma ihåg och dessutom såg jag en stol röra på sig , är det normalt ? Nej jag kände mig konstig! Det var iaf mysigt och roligt att jobba med Mia en heldag, Tack vännen för allt! :)
Men jag har tagit panodil nu så jag hoppas att det ska bli bättre om en stund, har inte sovit så bra inatt men vågade heller inte gå upp och ta en panodil.
Den här dagen får nog bara bjuda på en soffdag, förutom att jag tänkte baka något gott till min damkväll imorgon om jag får lust till de!
Idag är det första advent vilket vi redan har smygfirat eftersom jag skulle jobbat idag men vem säger att man inte kan adventsmysa flera än en gång?
Nu ska jag lägga mig och vila en stund till men kommer in sen igen då jag har avlagt mitt löfte om dessa personliga sanninar, dagens sanning är Mina föräldrar
(bjuder på en riktigt gammal bild)





Kommentarer
Postat av: mia

Hahaha, jaa men så kan de ju gå ibland, blev ju ett gott skratt iaf ;)..



Tack själv vännen, var rikigt roligt och mysigt att jobba med dig . :). Hoppas att de kan komma flera gånger :)..



2010-11-28 @ 21:37:17
URL: http://emiliakinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0