2010-11-27

(Eftersom att jag jobbar hela dagen så kommer andra inlägget i 30 personliga sanningar )

Min första kärlek:  Hur många första kärlekar kan en flicka ha? Hur många var man tillsammans med i lågstadiet, jag kommer ihåg att jag hos min dagmamma lekte med en pojke väldigt mycke och om det kan kallas kärlek eller inte är upp till var och en! Men min allra första riktiga kärlek kommer kanske inte som en chock för så många, det är Patrik Lilja. Jag hade precis bestämt mig för att vara sjäälvständig och bara koncentrera mig på jobb och mitt liv när en barndomsvän och jag börjar prata på FB. Vi hade inte setts sedan jag gick i femman eller fyran på lågstadiet men så bestämde vi oss för att ta en fika. Efter ett tag så berättar hon att en av hennes sambos vänner har sett en bild på mig och tyckte den va intressant. Nej var min första tanke jag tänker inte träffa någon nu men så fick jag se en bild på en viss Patrik Lilja och bestämde mig för att en träff skulle ju inte skada ;)
När de bestämde sig för att ses en tisdag med sällskapsspel helt nyktra ? Livrädd traskade jag bort och kunde inte hålla ögonen borta från honom. Dock så var det en kunskapsspel och det sista jag är så är det kunnig på allmänna frågor. Men jag kom hem och där fanns de en vänförfrågan från Patrik Lilja på FB. Efter de så har vi hållt ihop och har nu träffats i lite mer än ett år, vi har haft motgångar och medgångar och gått igenom sådant man inte ska behöva gå igenom men vi har klarat oss igenom detta så vad säger att vi inte kommer klara resten av alla dagar i livet?
Jag vet att Patrik Lilja är den rätta för mig, jag har aldrig kännt såhär förut och jag kan verkligen se mig själv med denne man i framtiden, aldrig har jag väl bott med någon på riktigt. Patrik Lilja är nu min sambo och om ödet får bestämma så fortsätter de så om inte ännu mer :)
Jag tror på att allt händer av en mening och att jag skulle kontakta min barndomsvän efter så många år just den här tiden måste ju ha en betydelse ?
Jag älskar dig Patrik Lilja !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0