2010-11-26

Vaken men definitivt inte pigg. Har drömt superkonstigt och kunde inte öppna ögonen när jag vakna, det kändes som om huvudet skulle sprängas i bitar om jag öppnande ögonen. Jag som trodde jag va bättre igår, jag som sällan tar tabletter när jag är sjuk gjorde de igår och kände mig på topp. Nu antar jag att jag tabletten inte verkar mer och inga sådana har vi hemma heller då jag tog den sista igår. Men jag ska se hur jag mår om några timmar , eftersom jag ska jobba idag men jag tänker inte vara hemma lördag-söndag!
Gårdagen var skapligt lugn fast jag gjorde nog saker jag inte borde gjort i mitt tillstånd, jag gick till affären i snöyran och handlade och jag kunde inte hålla mig till Ullared så jag köpte iaf adventsstjärnor eftersom vi inte hade så många. Sedan hem och diska,damma,dammsuga,rensa! Efter de när Packe kom hem och jag var färdig med maten så kände jag mig som en klubbad säl i soffan, men som tur är så kom världens bästa Packe med den sista Ipren sen var jag uppe på benen igen :)
Jag var inne och kikade på Nathas blogg www.nathalieb.devote.se och hon hade hittat en lite smårolig sak som jag också tänkte göra. 30 frågor om mig själv som jag beskriver dag för dag då det ibland inte finns så mycke att skriva om så är det ju en ganska rolig grej ;) Nu ska jag vila en stund men jag börjar denna intressanta grej senare och för er som inte känner mig så väl så är den första Presentera dig själv !


Kommentarer
Postat av: Natha

Haha det är super kul. Men jag har så svårt för sånt, men det är en bra träning =P Det är bra att du gör det efter som att du har visa dagar då du inte skriver något =)

2010-11-26 @ 12:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0