2010-11-24

Efter en mycket trevlig eftermiddag på Fontänen igår kom jag hem och frös över hela kroppen. Kroppen ville inte vara med mera, jag tog en lång dusch och bestäme mig för att kolla på GG men orkade inte titta på de så jag gick och la mig halv åtta och somnade flera gånger under DH.
Vaknde i natt och kunde i svälja för jag hade så ont i halsen men lyckades somna efter en timma och sedan vaknade jag när larmet gick igång och hade ont i halsen,ryggen och huvudet. Jag blev hemma från jobbet idag, ligger i soffan och kollar på våra bästa år, drack en varma koppen nyss men magen sa ifrån och jag blev riktigt illamående.
Kan inte sitta rakt för ryggen gör så ont och huvudet känns obehagligt konstigt :/
Nu ska jag inte ligga här och tycka synd om mig själv mer , kan glädja mina grannar att jag har satt upp en lapp i trappen och hoppas nu på att jag får sova inatt utan skyhög musik!
Nu ska jag lägga mig och vila.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0