2010-11-23

Nu har jag och Amanda ätit frukost och tittat på både pippi och Ice age för tredje gången ;) Amanda ville inte sova mer när Packe åkte till jobbet så det var bara att ta kuddarna och flytta in i soffan, det blev ingen busfabriken för mig och Amanda idag då mamma kom på att jag skulle ju på höstfest med jobbet, juste !!
Så snart ska jag och Amanda åka till Skäggetorp och lämna av henne hos Ninna så de kan åka till busfabriken :)
Igårkväll när Packe kom hem bakade vi pepparkakor och myste hela kvällen, det var roligare att äta degen än att baka med den " Vad ska jag göra med de här lilla" frågade Amanda flera gånger undrar va hon ville ha för svar ;)
Innan vi gick och la oss så kikade vi på sista Shrekfilmen, vaknade dock vid hav tre pga av grannarna som måste spela gitarr på högsta volym mitt i natten. Även igår morsse vid halv åtta bestämde de sig för att sätta på hösta volym på musiken ?? Vad är de för fel  på de ? Har de inget jobb ? Jag vet inte hur jag ska göra för jag tänker inte vakna en enda natt till pga av dessa människor!!! Jag orkar ju aldrig gå upp mitt i natten för att ta reda på vilken av grannarna det är , har en liten aning men kanske sätter upp en lapp i trappen.
Nu måste jag göra mig iordning så vå hinner med bussen sen , Puss&Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0