2010-11-17

Jag sitter och fryser i soffan och undrar vad jag ska hitta på för mat idag! Det verkar vara mitt problem idag, tragiskt, men jag ska nog komma på nått ;)
Jobbade till två idag ändå är jag något piggare än igår, älskar mitt nya schema med alla nya ideér och påhitt. Har bestämt en damkväll och den ser jag fram emot, tänkte kika ut en design till inbjudningar sen!
Disken står och tittar på mig men jag orkar inte ta tag i den, jag skulle bara vilja lägga mig i soffan men nu när man ska vara vuxen och sådär så är det väl bäst att ta tag i de ;P
Nu jobbar jag bara imorgon sen är jag ledig vilket ska bli jätteskönt, ska fira lilla Melwin på fredag och träffa familjen igen :)
Nu måste jag göra lite nytta ....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0