2010-11-16

Tidigt och jag är inte lika motiverad till min nya påhittiga rad idag, känner mig inte så påhittig just nu! Och heller inte motiverad att springa på saker som ingen hinner men de kan de glömma med mig ;) jag ska göra lite nytta!
Hade en underbar kväll igår, det blev överraskning för Packe tills han skulle komma hem, men en timma för tidigt ringer han och säger att han slutar tidigare :/ Skynda, skynda, men jag hann iaf ! Världens bästa Packe kom hem med rosor, Älskar dig!
Vi fick dock springa fram och tillbaka till tvättstugan men det kan ju vara rätt romantiskt det också ;)
Nu börjar jag om en timma så det är kanske bäst att kika efter en passande buss ,




Kommentarer
Postat av: Anonym

Å så mys. Grattis till er. :)

2010-11-16 @ 23:10:27
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0