2010-11-15

Min ångest försvinner inte, min sömn blir längre, kan inte hålla ögonen öppna, tvingar mig till att ligga kvar för jag vill inte vakna upp till verkligheten!

Förutom all hockey,UFC och fotboll igår fick jag en stund med Packe igårkväll :) Jag behövde honom i helgen och det kändes behövligt att få vara med honom igår. Men så fort han åkte iväg till jobbet så kommer min ångest och jag vill inte upp ur sängen, jag hoppas att den går över snart!
Idag ska jag tvätta och fixa här hemma, ingen jättestor sak för så många men för mig är det stort att jag och Packe har 10 månader idag :) Vi har gått igenom mycke och varit med om en del och ändå sitter vi här under samma tak och jag är lycklig! Överraskning till han kommer hem ? Hmm, typiskt att tvättstugan börjar när han slutar men kanske :)
Jag behöver en kram från min mamma idag men jag får vänta tills imorgon ...





Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade unge...

2010-11-18 @ 20:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0