2010-11-14

Hade en lång dag i soffan igår, åkte en sväng till Carro och Adde på inflyttningsfest och sedan hem igen för lite mat och soffläge. Pendlade mellan två filmer på tv:n men när Natha märkte att jag inte längre zappade till nästa film i reklamen så undrade hon om vi kanske inte skulle gå och lägga oss :)
Idag är det kalas hos Sanna som gäller och det absolut viktigaste med denna dag är Pappa! Det är fars dag idag och denna fars dag är inte som någon annan har varit. Förra året fick jag skicka ett stort kort till min pappa på fars dag i följd av ett glädjande sms från honom. Det var så härligt att göra honom glad, för några månader sedan hittade jag de kortet i hans hus och fick ta med de hem till mig.
En svår tid har lett till en onaturlig tid, en tid då ingenting har blivit som man har trott. Gårdagen var riktigt tuff för mig, jag kunde inte äta, jag kunde inte lé , jag kunde inte få bort min ångest och även om alla underbara människor runt omkring sa till mig att jag inte ska ha ångest så försvann den inte.
Jag ville sätta mig ned och skrika, jag hade ingen lust i kroppen, jag behövde min pappa mer än någonsin!
Vad ska man göra när man inte känner sig önskevärd?


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag förstår dina känslor Sofie!

Jaa så var det ju fars dag idag, tyvärr har jag börjat hata denna dag även att jag har en "pappa" i livet, dock inte min riktiga.

Ta hand om dig gumman!

Kramar till dig <3

2010-11-14 @ 17:05:00
URL: http://jossansunderbaraliv.blogg.se/
Postat av: Sophie

Det är skönt när man vet att någon kan förstå på riktigt! Jag har en "pappa" jag me men ingen kan ta pappas plats!

Desamma gumman , Kramar<3

2010-11-14 @ 18:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0