2010-11-14

Nu har vi varit och firat lilla Sanna som börjar bli stor, jättefin lägenhet och jättegod tårta! Bestämde oss för att vi skulle hitta på något alla syskon om några helger , det får inte ta så lång tid som det brukar göra innan vi ses nästa gång.
När jag kom hem satt min andra hälft i soffan och åt pizza ;) så skönt att han är hemma men det blir dock inget mys då det är både hockey,UFC och fotboll som han bara måste se just idag när vi inte har setts på hela helgen .......
Imorgon är jag ledig sen går jag på mitt nya schema, får se om jag kan stå upp till allas förväntingar, har ju dock tvättstugan imorgon så helt ledig är jag faktiskt inte ;)
Jag har en väldigt gammal bild på mig och Sanna som jag vill dela med er idag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0