2010-11-12

Nyduschad och nöjd! Natha är här och vi har ätit hamburgare och myst :)
Har haft en kort dag på jobbet som ändå kändes som superlång, älskade mamma, sånt händer jag funderar inte på de , Jag Älskar Dig!
Har suttit och pratat på jobbet och bestämt mig för att inte ta någon skit, det har varit jobbigt men i mina ögon är ni inte mycke värda! Hur kan man värdesätta vissa mer än andra när man är gammal nog ? Jag har ingen utav er längre och just nu i denna stund känns de inte så mycke till förlust det är ni som har förlorat mig!

Nu ska jag snart sätta på mig lite kläder och korka upp vinet för att vänta på Jessika! En Packefri helg och jag känner på mig att jag kommer sakna dig så jag spricker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0