2010-11-11

Fick ett samtal från min älskade söta lillasyster Sanna idag som undrade om jag ville komma på kalas hos henne på söndag. Ja klart att jag vill, Grattis skruttunge!
Det har varit en lång sag på jobbet och jag är mycket trött, mitt huvud hängde inte riktigt med på slutet när jag skrev godmorgon i nattboken ? ;)
När jag kom hem fick jag mat utav världens bästa Patrik, sen gick jag och sola me tjejerna och ser numera ut som en kräfta, hoppas de försvinner till imorgon.
Längtar till morgondagen då de blir mys med tjejerna, dock åker ju Packe iväg !
Kul att snön har kommit men den är för tidig man kommer tröttna på den till jul om den redan ska vara här. Jag är trött och tänker snart gå och lägga mig , sov sött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0