2010-11-09

Igår fick det bli en lugn hemma kväll framflr soffan med världens bästa Packe, gjorde en paj med blåbär,äpple och cocos och smaska på till CSI ;)
När vi vakna imorsse sa Packe att det har snöat lite, men när jag valde att gå upp ur sängen och kikade ut var det inte så lite snö. Det är så mysigt med snö och jag har inget emot den men den behöver inte stanna så länge som den gjorde förra Julen!
Om 29 minuter skulle jag börjat jobba om det behövdes men det gjorde kanske inte de eftersom ingen hör av sig, så då börjar jag inte förens 15, sedan när jag slutar så ska jag fika me Natha på Mcdonalds  braskens mest för att jag inte orkatr åka in till stan och fika ;P

För en veska sedan gjorde vi en intresseanmälan på en lägenhet på Kungsgatan och idag fick vi erbjudande på den men det är en före oss i kän dock men jag har ändå bokat att kika på den imorgon och hoppas med all kraft att de före oss inte tackar ja.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0