2010-11-08

Flera tårar föll igår hos dig pappa, flera än jag trodde, allt blev så jobbigt! Vägen fram till dig var svår, jag hade en klump i magen och hjärtat börja slå fortare, vid ett tillfälle hade jag lust att sätta mig ned och skrika, jag ville inte gå fram.
Men jag gjorde de, tände ett ljus och tårarna forsade ned på min kind, såg du mig? Visste du att vi var där ? Natten har varit jobbig, jag har vaknat och vänt och vridit på mig, har inte kunnat hitta något sätt att ligga på. Har drömt om dig, du kom tillbaka men vi visste att du inte hade så lång tid på dig innan du skulle försvinna igen. Vaknade tidigt och kände att huvudet värkte och kroppen kändes märklig, Packe åkte till jobbet och jag satte på tv:n, bytte kudde ett par gånger men kunde inte hitta ett bra sätt att ligga på. Efter en stund somna jag som en stock, drömde egentligen inte om dig men vaknade snabbt utav att någon strök mig på huvudet, var det du? Eller var det en dröm bara ?
Kunde inte hålla ögonen öppna fast jag var för rädd för att somna om, men till slut somna jag igen och vakna med huvudvärk och förkylning!
Jag hade kanske stått ut att gå och jobba men du är den anledningenen till att jag bestämde mig för att jag inte klarar av de!
Känner mig trött på allt, trött på alla de som hela tiden ska ha uppmärksamhet som tror att du stod de så nära fast både du och jag vet att så var de inte, de sa du till mig flera gånger! Men ändå ska de stå i centrum! Blir arg och ledsen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0