2010-11-07

Livet är inte lätt på något vis, det kan kännas lätt ibland men det är inte de! Jag känner mig ensam oftast och det har inte med att göra att jag inte har personer runt omkring mig, det har med att göra att min pappa inte finns!
Jag har suttit och kollat på din fb sida och gått långt tillbaka, så långt tillbaka där du skrev själv och det finns en konversation mellan dig och mig där du skriver :
Vad är ego mot evig frid och slut på alla besvär och ångest!
Jag visste va du menade och skrev till dig att du är så oerhört egoistisk om du ens tänker tanken för vi älskar dig! Då svarade du:
Tänk inte på de nu gumman det är ingenting som har hänt ännu, man ska inte behöva sörja någon förens han är borta!
Och ändå fick det hända ? Såg jag inte, märkte jag inte, jag visste ju, jag vet inte vad jag ska känna när jag läser det här, jag visste , jag kom ihåg att jag hade skrivit något men inte att det var såhär tydligt! Han skriver ju i ord vad som ska hända och vad gjorde jag ? Ingenting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0