2010-11-05

Om en timma börjar jag jobba och om två timmar slutar Packe, men sm tur är så slutar jag bara två timmar efter honom :)
Hade lite svårt att somna om idag när Packe åkte till jobbet vid halv fem, så just nu är jag lite småtrött men jag ska väl klara av att jobba i tre timmar iaf.
Snart börjar jag på en ny rad, ska bli spännande men tycker inte om anledningen. Äldrenämnden har dragit in för mycket pengar och slänger de på lön till folk, jag tycker att Sverige kan ta hand om de som inte har någit hem, varöfr inte använda pengarna till folk som får vända ut och in på varenda krona. Blir så arg när jag hör att slänger pengarna på de för de vet inte vart de ska göra av de, när de finns så många fall där det inte finns en krona i familjen.
Är så trött på att vissa kan sitta och dra in hur mycke pengar som helst och så får nån annan stackare sitta och knappt ha råd till mat, nu sitter jag här och blir arg då jag vet ett sådant fall men ska inte prata om det här jag ska försöka hjälpa till istället.
Jag har inte diskat,inte bäddat sängen, inte ätit frukost och inte klätt på mig ? Och jag börjar om en stund, måste kolla buss, ha en underbar dag!
Puss&Kram








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0