2010-11-04

Sitter tyst i sängen och kollar på våra bästa år medans Elin sover sött i soffan. Vi kollade på The last song igår och den var superbra, väldigt sorglig men underbar, sedan gick vi och la oss på en gång för alla var trötta. Nu taggar jag för tre timmar på jobbet hihi, sen blir det en fika me Carro på stan:)
Det finns de som har det bättre på andra sidan och det finns de som tror att de kommer ha de bättre på andra sidan, jag vet att jag längtar till en grönare vardag ibland men oftast så känner jag mig lycklig och alltid nöjd med det jag har nu. Ingen kan ha ett perfekt paradis, ibland så blir det fel och ibland så blir man arg och det måste man få bli så länge man blir accepterad för den man är!

Jag hoppas du förstår mig mer efter våran pratstund hjärtat!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0