2010-11-04

Tre timmar på jobbet kan för vissa kännas som en bagatell men ibland går de tre timmarna så sakta så de känns som en hel dags jobb. Har haft en mysig dag på stan med lillasyster, hittade en gosfilt som jag snart ska gosa ner mig i, det blev dock inte fika men de får vi ta en annan dag. Hur pepp blir man av detta väder ? Inte alls, ibland är det mysigt att krypa ner i soffan när de är mörkt ute men oftast så vill man bara ha ljus och värme.
Jag som har trott att vi har haft högst poäng , men så bright är jag ju inte, jag har haft fel hela tiden däremot är vi bkand de fem främsta men jag vet inte om vi har högre än de, jag vet bara vad den med lägst poäng har bland de fem främsta! Fan va jag känner mig bakom flötet nu.
Nu ska jag ta mig lite pizza, och efter de blir de godis och filten och krypa in i sovrummet för i vardagsrummet är de tydligen hockey som gäller.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0