2010-11-02

Usch fy och blä för att vakna såhär tidigt, nu när de börjar bli så mörkt sover man som en ängel. Jag som inte har kunnat sova så bra på ett tag har äntligen fått min ro och kan knappt hålla ögonen öppna när Packe åker till jobbet. Men jag bara måste sätta på tv:n och kika lite på mina program ( samtidigt som jag tvingar mig att hålla mig vaken).
Snart går bussen till jobbet och då måste jag vara där till klockan 15, ibland kan det vara roande att gå till jobbet men idag känner jag mig bara trött, fast jag vet ju att hade jag somnat nu hade jag vaknat om två timmar pigg så dessa två timmar kan jag vara utan idag ;)
La erbjudande på en lägenhet igår, jag hoppas verkligen att det fi får chansen att gå och kika på den, den ligger ganska så perfekt och själva planlösningen är också ganska så perfekt. Hoppas!
Va på kalas i Tallboda då lilla Hanna fyllde år, supergod tårta och trevligt sällskap som alltid :)
Nu måste jag kila till bussen, ha en underbar dag!
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0