2010-11-02

Hemkommen från en dag på Duvan, det blev en extratur imorgon också! Hade ett samtal på jobbet och när jag går och tänker efter och hur andra reagerar när jag berättar så förstår jag inte att jag låter de behandla mig såhär! Man ska inte behöva bli behandlad såhär, de sorgliga är att de själva inte inser vad de gör! Men jag tänker leva mitt liv som jag vill och kommer inte föröska mer , jag klarar mig utan er jag är stark med de jag har nu!
Har fått mitt nya schema och har lite planer om detta som ska bli spännande, måste bara prata ihop mig me mamma då det är hon som får ta besluten i slutändan!
Imorgon kommer även Elin hit och sover hos syster, ska bli mysigt ( hon har blivit så stor , vilket jag kanske inte får säga då de låter töntigt eller jag låter några år äldre ;)
När jag va på jobbet idag så stod jag och tänkte medan jag städade vilken tur jag har egentligen, jag är lyckligt lottad som har träffat en så underbar pojke som dessutom har en helt underbar familj! Jag hade inte klarat den här mardrömmen utan honom! Mina tankar går även till min älskade mamma och Richard och mina vänner likaså mina arbetskamrater som har stått vid min sida hela vägen!
Nu är klockan så mycke så jag måste börja med maten ....
Puss&Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0