2010-12-29

Nattbloggar!.
Jag borde sova, om fyra timmar ska jag upp men det går inte. Hockey ska såklart sändas på natten också likaså som den förstör min dag ska den förstöra min natt. Jag förstår att sport är intressant och sådär för vissa men snälla det finns en gräns, välj att sända den under dagen åtminstonde!
Ett problem som ofta uppkommer här på Hejdegården vilket gör mig irriterad och trött och jag vet att jag måste upp om fyra timmar!
Har jag inte somnat innan tre så tänker inte jag åka till jobbet imorgon det ska sporten veta!
Trött och irriterad så låter jag allt gå ut här, medans jag sitter här och medans jag har legat ner och försökt blunda i hopp om att sova så har jag tänkt mycket. Samtidigt som jag skrev datumet på inlägget så ser jag bara 29, för 9 månader bara två timmar tidigare än nu försvann pappa! Det var då det vart verkligt att han inte fanns mer och bara 9 och en halv timma efter fick jag veta att han var borta och då visste redan halva Linköping om det. Hur fungerar samhället här egentligen, är det meningen att man ska behöva läsa på fb att sin pappa är död eller behöva höra det från någon utomstående ? Det är sjukt, jag har tur som har en sån underbar mamma som fanns där! Hade inte hon funnits då hade jag fått veta de på telefon ?
Ett sista försök att somna är det väl värt innan jag ger upp !
Sov sött ...


Kommentarer
Postat av: mia

Men usch då, kan ni inte prata om de och så ? De kasnke är bättre att ha lågt på tv o kolla men ändå att du kan sova, de funkar ju inte annars, men annaras får du komma hit o sova :) <3



Åh gumman, ja verkligen helt sjukt att de var så många som redan viste om de då.. Förstår bara inte hur alla viste om de då ? <3 Ja de måste vara mycket skönate att få besked öga mot öga och inte på tele <3.

2010-12-29 @ 10:09:04
URL: http://emiliakinna.blogg.se/
Postat av: Sophie

Ljudet är inte så högt längre , de har petiga Sophie redan sagt till om :) Men ibland så går de inte när Packe sitter uppe och jag ska ligga själv och försöka sova och det är ju inte hans fel de har bara blivit så sedan pappa gick bort! :/

Men nästa gång kommer jag till er och sover ;P



Det är helt sjukt att de snart har gått ett år sedan, det är tur att vi har haft er som finns där, ni är underbara <3

2010-12-29 @ 12:12:50
Postat av: mia

Haha.. men jag är lika dan, jag kan inte sova om de är högt på tv .. Usch, haha.. Ja just de, det berättade du om <3 Men kan han inte ligge inne hos dig då och kolla på hockyn ? Så du kan sova ? då behöver han ju inte ha så högt heller då . Haha, ja de får du göra sofie :)



Ja de är det verkligen, helt sjukt, lika dant som jag tycker de är sjukt att 17 år sen min pappa har gått bort, känns fortfarnade overkligt ibland att man inte har någon "riktig" pappa. Åh gumman, kommer alltid att finnas <3

2010-12-29 @ 13:04:11
URL: http://emiliakinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0