2010-12-29

Efter mitt arga inlägg inatt har mitt humör ändrats till mitt vanliga jag igen :)
Jag somnade 04.30 och klockan ringde 06.00 , upp och hoppa, jag kände mig inte så trött som jag borde ha varit men väl ute i badrummet såg jag något i spegeln som jag inte ville vara med om. Hur mycke jag hoppades på att de inte var jag så kunde jag inte ändra på de, ett monster med stora fula ögon ;P
Så det blev att ringa till jobbet och krypa ner i sängen i hopp om att ingen skulle behöva se mig, vaknade vid halv tolv och var utvilad och mina ögon något bättre!
Utan smink,svullet öga och eksem runt ögonen tog Packe med mig till Ikea för att hitta en kostym till nyår och jag måste säga att jag har skaffat mig en riktigt stilig man ;)
Jag kom hem med ett sykitt,godis,nyårsdricka och eksemsalva ;P roligare än så blev det inte för min del! Men så fick jag det gyllene sms:et att min klänning har kommit från bubbelroom , så snabbt till Ica och hämta den.Superfin och jag är redo för nyårsafton :) Har bara lite mat att fixa inför den dagen innan jag är helt färdig.
Nu ska jag ta en varm dusch och sedan sy lite.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0