2010-12-28

Mellandagsrea är lycka, har hittat lite kul men mitt mål in till stan var dessa ögondroppar som gör nytta! Det känns skönt att det äntligen är på väg att bli bättre jag slipper att se svullen ut.
Dessa personliga sanningar har jag skippat, det var inget för mig jag skriver om vad jag vill och när jag vill ;)
Julhelgen har varit lyckad, mys med familjen och fest med vännerna, har ju dock fått vara hemma i två dagar pga mina ögon men jag har bestämt mig för att åka till jobbet imorgon.
Nu är det bara nyårsafton kvar på detta år vilket jag har unnat mig två klänningar till, och massa runt omkring. Jag ser fram emot denna dag då vi kommer va med vänner och bara ha de trevligt, inget löst folk! God mat och trevligt sällskap.
På torsdag tar vi en tripp till farmor och firar lite minijul med henne för julklapparna hon hade behövde man på nyår så det ska bli mysigt att komma ut dit :)
Mycket har hänt sen sist jag skrev , mamma blev 40,julafton,juldagen och mycket mer men när jag sitter här så kan jag inte komma på så mycket mer, jag får försöka skriva oftare! Jag är riktigt dålig på de men det är inget som inte går att ändra.
Nu satte Packe på hockey på tv:n så jag ska väl krypa in i sovrummet med lite godis och njuta av en ledig eftermiddag/kväll.


Minijul med tjejerna :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0