2010-12-21

Trots min enivsa känsla om att inte gå till jobbet så kunde jag ta mig dit imorsse och dagen har gått bra men den har varit stressig och jobbig, mycket julstök!
Men imorgon får jag paus från detta då de faktiskt inte bara är vi som ska behöva fixa med de utan alla måste hjälpas åt, jag hoppas på att bli färdig med allt annat runt omkring jobbet!
Nu är det inte långt kvar på denna veckan och jag ser fram emot att få dela den med de jag älskar mest! Imorgon hoppas jag på en minijul med Jessika och Elli, resten av veckan får tala för sig själv!

En första: En första áv vad? Det finns en första för så mycket, det finns alltid en första gång och oftast står den här första gången på spel. Men vissa stunder behöver inte denna första gång stå på spel utan det går att bygga upp något efter den här första stunden. Självklart pratar jag om relationer, det finns så mycket man skulle kunna sätta under denna rubrik men kärleken kommer väl alltid först? ;)
En första gång med Packe som inte helt gick som jag ville blev aldrig en sista gång :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0