2010-12-20

En dag av besvikelse och tomhet. Denna vecka skulle blivit en utav de bästa på länge men en känsla inuti mig säger att det kommer bli en utav  de värsta på länge! Något som vissa tycker är rätt tycker andra är fel och man kan inte klandra någon men det blir svårt! Jag behöver släppa detta och försöka inse att alla inte kan tycka lika men det är svårt för mig i detta läge.
Att du är borta gör saken så otroligt svår, jag brukade kunna komma till dig med saker jag tyckte var jobbigt. Jag vet att du hade svårt att prata öga mot öga om saker men du var en ängel när man kunde prata över telefon eller internet och jag saknar det pappa. Jag kan inte förstå att det snart har gått ett år när det känns som vi pratade för en månad sedan, det känns bra att du stöttade mig med den saken jag hade svårt för och du fanns där för mig, du vågade stå upp för min skull !

Ett beslut kan förändra ditt liv och jag hoppas att mitt kommer förändra mitt på ett positivt sätt!


Kommentarer
Postat av: Sussie

Hej gumman.

Jag vill inte att du tänker på det där mer. Det ordnar sig. Ingen klandrar dig eller är arg på dig på nåt sätt. Hoppas du förstår det. För mig är det ganska svårt att bli arg på dig. ; )

Tänk inte mer nu utan ut och trängs på stan istället, så hoppas jag vi ses snart, så jag kan få ge dig en kram.

Puss. <3

2010-12-20 @ 14:51:11
Postat av: Sophie

Det är så svårt att bara släppa de, det var meningen att de skulle va mellan oss bara men så blev ni också inblandade! Jag tycker de är jobbigt.

Många pussar och kramar <3

2010-12-20 @ 15:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0