2010-12-16

Vaknade med en konstig känsla i kroppen och kommer inte ihåg vad jag drömde! Nu är det nästan en vecka kvar till Julafton och jag längtar efter en mysig dag med familjen!Idag har jag ingen som helst lust att spendera min kväll på Duvan men jag får offra mig och parla mig dit!

Fyra av mina "barndomsvänner" jag umgås med idag: Den blir lite svår för jag har bara två som jag umgås med som jag träffade när jag va riktigt liten.
Nathalie började jag umgås med någon gång mellan ettan och trean, vi hade båda vattenkoppor och då bestämde sig våra föräldrar att vi kunde få leka med varandra då vi bodde grannar och efter de har vi umgåtts förutom en glipa på några år!

Jessika har funnits i mitt liv sedan ettan då vi var ett gäng på fyra tjejer och det sluta med att jag och Jessika umgicks och nu står vi här många år senare och umgås fortfarande!


(den översta bilden är många år gammal och den nedersta bilden är från åttan eller något sådant :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0