2010-12-14

Det känns som att jag inte har skrivit på en vecka och de stämmer ju faktiskt nästan , till mitt  försvar så har jag definitivt inte haft tid! Jag har jobbat helg och sedan har jag varit med i Luciatåget på jobbet, men idag är jag ledig och jag hade tänkt mig att jag skulle sova ut men vaknar ändå tidigt !
Julen är snart här och jag allt känns så perfekt, ska hinna med några julklappar innan jul också och även hitta nyårsklänningen som just nu inte finns för mig! Igår kom Natha hit på en lång fika och det blev mycke skratt vilket var supertrevligt, idag ska jag bara slappa i soffan och senare blir det en fika me Carro :)
Jag har ju missat en del av dessa personliga sanningar så här kommer fyra av de.

Mitt första husdjur: Jag har haft många djur under min uppväxt så jag kan faktiskt inte komma ihåg mitt första husdjur. Men jag vet att vi hade katter när jag var väldigt liten så jag får väl gissa på de :)

Mitt favoritämne: I skolan var mitt favoritämne musik och bild, men just nu skulle jag nog vilja säga att mitt bästa ämne är när jag finns som en hjälpande hand till de som behöver!

Min favoritfödelsedag: Det är svårt att komma ihåg alla födelsedagar man har haft men den sista är den jag starkast kommer ihåg och den fick jag fira med Packe så den måste vara den bästa. Jag var sjuk dock men efter jobbet kom Packe hem till mig med presenter och kramar och till kvällen blev de restaurang. Dagen efter fick jag fira med alla nära och kära och det bästa av allt var att när jag kom hem på söndagen så hade pappa varit hos mig och skrivit en lapp i mitt block!

Detta ångrar jag: Det finns säkert alltid saker som man ångrar men skulle man inte ha gjort dessa saker så skulle du inte ha varit den du är idag och jag är nöjd med allt jag har nu. Visst har jag gjort saker som jag hade kunnat vara utan och även varit den jag är idag men de jag ångrar mest i hela världen är att jag inte gav mer tid till pappa. Jag önskar att jag hade hälsat på mer och att jag hade ringt mer , även om jag vet att det kanske inte var de avgörande för hans val men det är någonting jag ångrar starkt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0