2010-12-10

Idag sitter jag här på min lediga dag och gick upp tidigare för att jag har tvättstuga, men jag ska inte sura för de ! Det blev en lite längre dag på jobbet igår då de va möte men de gick fort ändå, fick även julpynta en del!
Har gjort ett val och jag vet inte om de är rätt  men om jag inte vågar chansa så kommer jag ingenstans!Tack mamma!
Idag blir det en fixdag för imorgon ska vi ha glöggkväll hemma hos oss med familjen och det ska bli mys! :) Ser fram emot de väldigt mycket! Lussebullarna är slut så idag har jag tänkt att baka nya och lite annat smått och gott!
Gårdagens rubrik hoppade jag över för den handlade om min klädsel, vad jag hade på mig igår och det måste nog vara en av de tråkigaste rubrikerna plus att den har ju redan varit! 
Sitter och får tårar i ögonen av ett sms jag precis fick av min samordnare, Tack!

Mina drömmar: Så många drömmar,så många önskningar! Jag har två riktigt stora drömmar och den allra största kommer aldrig kunna gå i uppfyllelse, ingen kommer någonsin kunna ge mig denna allra minst jag själv! Jag vill ha min älskade pappa tillbaka, men jag vet att det inte kommer bli så fast jag måste ändå få drömma om de. Och det gör jag, 3 av 5 drömmar handlar om att du kommer tillbaka !
Min andra dröm är att få gifta mig,skaffa en underbar familj och hålla fast vid den man jag älskar! Och med Packe så vet jag att det är möjligt, tack!  Det finns så många små drömmar jag har men det tar för lång tid att skriva upp de här!


Kommentarer
Postat av: mia

Du gjorde nog ett himla bra val. Om de känns bra så är de ett bra val, och som sagt, om man inte chansar så vet man aldirg :).



De leder en bara till en ny väg i livet :)

2010-12-10 @ 15:47:45
URL: http://emiliakinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0