2010-12-09

Trött och utsliten sitter jag nu i soffan och hämtar mig efter denna helg! Det var en supertrevlig kväll igår hos Jessika , dock inte superpeppad på utgång så jag och Carro åkte åt var sitt håll och hem till sängen.
Jag har mycke att göra i veckan som kommer, fix och julklappar men ser fram emot veckan då det händer en del, mer snö vilket jag är överlycklig för , hoppas på en julafton med flingor som faller.
Jag har ännu en gång slarvat med bloggandet och mina personliga sanningar vilket kanske resulterar i att jag inte är en äkta bloggerska eller att jag faktiskt har ett liv ? Nu har jag missat tre stycken , men denna gång tar jag inte alla på samma gång utan jag tar de dag för dag så blir det några extra dagar :)

Det här upprör mig: Det är en svår rubrik då det finns ganska många saker som jag blir upprörd på. För de första så är det absolut alla barnsoldater,barn som inte har någonstans att bo eller någon mat, djurplågeri och krig! Men sen så finns de även bagateller till problem som upprör mig om man gämför med detta och det är nnär någon inte sköter sitt jobb, när någon ljuger, när någon sviker. Jag skulle nogk unna sitta här och komma på hur mycke som helst som gör mig upprörd men detta måste nog ändå vara det viktigaste.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0